Logo Rogplus, klik om naar de homepage te gaan

Manager Uitvoering

Wij zorgen dat iedere inwoner van Maassluis, Vlaardingen of Schiedam mee kan (blijven) doen in de samenleving. En (langer) zelfstandig kan wonen. Want ook met een beperking of ziekte kunnen mensen hun zelfstandigheid behouden. Of weer terugkrijgen. De Wet maatschappelijke ondersteuning (Wmo) maakt dit mogelijk. Wij geven ook advies over oplossingen buiten de Wmo. En werken nauw samen met de gemeentelijke wijkteams en organisaties in het sociaal domein.

Wie zoeken wij?

Wij zoeken iemand die meedenkt, naast mensen staat, creatief is en aanpakt. Jouw leidinggevende stijl is meer coachend dan sturend. Jij bent iemand die wil verbeteren en dat ook voor elkaar krijgt. Je bent een verbinder die samenwerking stimuleert en aanjaagt en ook zakelijk kan zijn. Gaat iets niet zoals is afgesproken, dan spreek je je collega’s en medewerkers persoonlijk daarop aan.

Waar kom je te werken in de organisatie?

De afdeling Uitvoering verzorgt de indicatiestelling Wmo en is het eerste aanspreekpunt voor inwoners met een hulpvraag. De afdeling bestaat uit drie teams Wmo-consulenten (een per gemeente), een team Frontoffice & Ondersteuning en hun teamleiders. Je bent onderdeel van het managementteam dat wekelijks bij elkaar komt. Dit team bestaat uit de directie, de managers Bedrijfsvoering en Uitvoering, concerncontroller, beleidsadviseur en senior strategisch communicatieadviseur.

Wat ga je doen?

Je geeft direct leiding aan de drie teamleiders en indirect aan zo’n vijftig medewerkers van de afdeling uitvoering. Door wekelijks overleg met de teamleiders haal jij de input van de werkvloer en daarmee het strategisch jaarplan op koers. Je weet wat de afdeling nodig heeft en stuurt op tijd bij waar nodig. Het adviesgesprek is één van de belangrijke thema’s die verder ingebed gaan worden binnen de afdeling, daarin zet jij verdere heldere en concrete stappen. De verbinding tussen de afdeling uitvoering en bedrijfsvoering verlies jij nooit uit het oog. Je bent zowel intern als extern gericht. Daarnaast geef je leiding aan het leveranciersmanagement Wmo. Je denkt mee met beleidsadvisering voor de gemeentes op het gebied van de Wmo en daarbij staat de inwoner voor jou centraal. Je hebt vanuit Rogplus de regie en een heldere visie op drie WMO hoofdthema’s en de daarbij behorende processen: toegankelijkheid van zorg, ondersteuning/toekennen van zorg en passend wonen.

Onze wensenlijst

  • beschikt over WO werk- en denkniveau;
  • hebt ervaring met management op tactisch en strategisch niveau;
  • hebt ervaring met de Wmo;
  • hebt besef van de belangrijke maatschappelijke impact van het werk;
  • ziet kansen waar anderen vooral belemmeringen zien;
  • vindt dat verbeteringen alleen met elkaar tot stand kunnen komen;
  • vindt het leuk om anderen te zien groeien in het werk;
  • maakt graag gebruik van de talenten en expertise van anderen;
  • helpt graag collega’s op onderdelen waar ze minder goed in zijn;
  • wordt enthousiast van innoveren;
  • begrijpt de leefwereld van onze doelgroep;
  • blijft jezelf ontwikkelen.

Wat je terugkrijgt

  • Een goede werksfeer, sociale en flexibele werkgever en betrokken collega’s.
  • We zien je graag op de werkvloer, maar je mag gedeeltelijk thuiswerken.
  • Je ontvangt een thuiswerkvergoeding en een vergoeding voor het inrichten van een ergonomische thuiswerkplek.
  • Een semi-gemeentelijk jaarcontract met uitzicht op een vast dienstverband.
  • Afhankelijk van leeftijd, opleiding en ervaring ontvang je een salaris van minimaal € 5.309 en maximaal € 7.659 bruto per maand (CAO SGO) bij een volledige werkweek van 36 uur.
  • Een Individueel Keuzebudget van 17,05% van je brutosalaris.

We zijn een vitale organisatie en bieden je allerlei activiteiten aan waaraan je deel kunt nemen en je jouw talenten kunt ontwikkelen. We laten onze waardering niet alleen met een salaris en secundaire arbeidsvoorwaarden zien. Dat doen we ook met persoonlijke aandacht en verbinding. We hebben oog voor elkaar, met ruimte voor jezelf!

Solliciteren

Wil je meer weten over deze functie? Neem dan contact op met Anton van Genabeek, directeur Rogplus, op telefoonnummer 06-81954856. Wil je graag solliciteren? Stuur dan vóór 4 oktober a.s. een motivatie en cv naar personeel@rogplus.nl. Gebruik als onderwerp ‘vacature Manager Uitvoering’.

Hou hier rekening mee

  • De vacature wordt zowel intern als extern opengesteld. Bij gelijke geschiktheid gaat de interne kandidaat voor.
  • Wij vragen je voor indiensttreding een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) te overleggen.
  • Een assessment is onderdeel van de selectieprocedure.