Logo Rogplus, klik om naar de homepage te gaan

Financieel medewerker

Wij zorgen dat iedere inwoner van Maassluis, Vlaardingen of Schiedam mee kan (blijven) doen in de samenleving. En (langer) zelfstandig kan wonen. Want ook met een beperking of ziekte kunnen mensen hun zelfstandigheid behouden. Of
weer terugkrijgen. De Wet maatschappelijke ondersteuning (Wmo) maakt dit mogelijk. Wij geven ook advies over oplossingen buiten de Wmo. En werken nauw samen met de gemeentelijke wijkteams en organisaties in het sociaal domein. Sinds januari 2023 is Rogplus ook verantwoordelijk voor het uitvoeren van de jeugdwet.
Vanwege de doorontwikkeling van onze organisatie zijn wij per direct op zoek naar een Financieel Medewerker.

Met ruim 100 collega’s zetten we ons in voor de inwoners van Maassluis, Vlaardingen en Schiedam. De Financieel Medewerker maakt deel uit van de afdeling Bedrijfsvoering en daarbinnen de discipline Financiën. De functionaris valt rechtstreeks onder de Teamleider Bedrijfsvoering.

Dit ga je doen

Je controleert inkoopfacturen, legt deze vast in onze applicatie Whitevision en zorgt ervoor dat de facturen betaald worden. Het voorbereiden van de betaalbatch is een onderdeel van je werk, net als het verwerken van bankmutaties. Je bent verantwoordelijk voor de inkomende facturen, het juist coderen daarvan en maakt boekingen in het financiële systeem. Ook ben je verantwoordelijk voor het onderhouden van een up-to-date crediteuren bestand. Binnen de organisatie kunnen collega’s bij jou terecht met hun financiële vragen, andersom zoek je de collega’s op wanneer er vragen zijn over de facturen. Je onderhoudt proactief contacten met crediteuren. Ook ondersteun je het team bij het opstellen van financiële managementinformatie en de P&C-producten.

De Financieel Medewerker vormt met drie collega's, waaronder twee senior Financieel Medewerkers en een Financial Controller het team FA.

Onze wensenlijst

  • Minimaal MBO werk- en denkniveau
  • Praktijkdiploma boekhouden is een pre
  • Ervaring in en affiniteit met bedrijfseconomische en financiële administratieve processen
  • Basiskennis op het gebied van automatisering en geautomatiseerde gegevensverwerking
  • Buiten kaders kunnen denken, innovatief zijn
  • Flexibele werkhouding
  • Gestructureerd en nauwkeurig werken
  • Proactief in contacten met andere teamleden, medewerkers, gebruikers en externe partners
  • Sociaal vaardig, beschikt over empathisch vermogen

Wat je terugkrijgt

  • Een goede werksfeer, sociale en flexibele werkgever en betrokken collega’s.
  • We zien je graag op de werkvloer, maar je mag gedeeltelijk thuiswerken.
  • Je ontvangt een thuiswerkvergoeding en een vergoeding voor het inrichten van een ergonomische thuiswerkplek.
  • Een semi-gemeentelijk jaarcontract met uitzicht op een vast dienstverband.
  • Afhankelijk van leeftijd, opleiding en ervaring ontvang je een salaris van minimaal € 2.295 en maximaal € 3.612 bruto per maand (CAO SGO) bij een volledige werkweek van 36 uur.
  • Een Individueel Keuzebudget van 17,05% van je brutosalaris.

We zijn een vitale organisatie en bieden je allerlei activiteiten aan waaraan je deel kunt nemen en je jouw talenten kunt ontwikkelen. We laten onze waardering niet alleen met een salaris en secundaire arbeidsvoorwaarden zien. Dat doen we ook met persoonlijke aandacht en verbinding. We hebben oog voor elkaar, met ruimte voor jezelf!

Solliciteren

Wil je meer weten over deze functie? Neem dan contact op met Paul Reeuwijk Teamleider Bedrijfsvoering op telefoonnummer 06 14 86 54 37. Wil je graag solliciteren? Stuur dan voor 30 september 2023 een motivatie en cv naar personeel@rogplus.nl. Gebruik als onderwerp ‘vacature financieel medewerker’.

Hou hier rekening mee

  • De vacature wordt zowel intern als extern opengesteld. Bij gelijke geschiktheid gaat de interne kandidaat voor.
  • Wij vragen je voor indiensttreding een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) te overleggen.