Een betekenisvol leven, waarbij zo lang mogelijk zelfstandig blijven voorop staat. Met die ambitie zetten we ons in voor de inwoners van Maassluis, Vlaardingen en Schiedam. Zodat ze (weer) mee kunnen doen in de samenleving. De Wet maatschappelijke ondersteuning (Wmo) maakt dit mogelijk. Vanuit de overtuiging van positieve gezondheid geven we ook advies over oplossingen buiten de Wmo. We werken nauw samen met de gemeentelijke wijkteams en andere organisaties binnen het sociaal domein.
Vanwege het groeien van onze organisatie zijn wij op zoek naar ondersteuning op de afdeling ICT. Daarom zijn wij per direct op zoek naar een: Functioneel Applicatiebeheerder voor 32 - 36 uur per week.
Kan jij onze collega’s helpen om zo goed mogelijk te werken met onze systemen? Met ruim 100 collega’s zetten we ons in voor de inwoners van Maassluis, Vlaardingen en Schiedam. Jouw meerwaarde zit in de digitale ondersteuning zodat de interne en externe gebruikers goed worden ondersteund.
Wat ga je doen?
RondOm is de hoofdapplicatie waarmee wij werken. Dit is een integraal(?) cliëntvolgsysteem voor het sociaal domein, waarin Rogplus- en wijkteammedewerkers registreren in het kader van de Jeugdwet en de Wmo. RondOm kent ook koppelingen en aansluitingen met andere systemen, waaronder het landelijke berichtenverkeer en Exchange Online. Jouw taak is om de inrichtingsvrijheid van dit systeem te benutten voor het optimaliseren van de werkprocessen.
Daarnaast zijn er nog meer applicaties waarmee gewerkt wordt bij Rogplus enkele daarvan zijn Afas, CAS, Comm’ant, Whitevision. Je zorgt samen met je collega applicatiebeheerder voor het beheer en onderhoud van al deze applicaties.
Daarbij schakel je regelmatig met onze systeem- en netwerkbeheerders, wanneer applicaties vastlopen of storingen vertonen. De systeem- en netwerkbeheerders zijn vast in dienst bij Rogplus.
De meldingen bij ICT komen binnen via de e-mail en worden geregistreerd in Topdesk. Het behandelen van helpdesktickets met betrekking tot de gebruikte applicaties, behoort tot je dagelijkse werkzaamheden.
Jouw achtergrond
Je bent een enthousiaste en ervaren functioneel applicatiebeheerder, met ervaring in procesoptimalisatie.
Om onze collega’s goed te ondersteunen:
- Kun je creatief en innovatief denken;
- Heb je een dienstverlenende houding;
- Kun je je inleven in onze doelgroep én gebruikersgroep.
Je beschikt over:
- Hbo-niveau, aangevuld met voor de functie relevante cursussen;
- Analytische vaardigheden;
- Relevante vergelijkbare werkervaring (minimaal 2 jaar) ;
- Kennis en ervaring met applicatie- en functionele beheerprocessen;
Praktisch
Je bent 32 tot 36 uur per week beschikbaar. Je beschikt over een thuiswerkplek (conform ARBO regels) of kan deze eenvoudig creëren.
Wij vragen je voor indiensttreding een Verklaring Omtrent het Gedrag te overleggen. De werkzaamheden vinden plaats op het centrale, moderne kantoor van Rogplus in Maassluis, waar ruim 100 medewerkers hun thuisbasis hebben.
Wat je terugkrijgt
Wij bieden je een functie in een dynamische omgeving met een semi-gemeentelijk dienstverband van 1 jaar met een mogelijkheid tot verlenging. Afhankelijk van leeftijd, opleiding en ervaring ontvang je een salaris van maximaal € 4.537,- bruto per maand (functieschaal 9 - CAO SGO) bij een volledige werkweek van 36 uur, exclusief Individueel Keuzebudget (17,05%).
We zijn een vitale organisatie, waarin je kunt meedoen aan allerlei activiteiten en je je eigen talenten kunt ontwikkelen. We laten onze waardering niet alleen met secundaire arbeidsvoorwaarden zien. Dat doen we ook met persoonlijke aandacht en verbinding. We hebben oog voor elkaar, met ruimte voor jezelf!
En dan nu...actie
We vinden het leuk om met je in contact te komen en beantwoorden graag je vragen, mocht je die hebben. Daarvoor bel je met Paul Reeuwijk via telefoonnummer 06-14865437 Wil je graag meteen solliciteren? Fijn! Stuur voor 1 juni 2023 een motivatie en cv naar personeel@rogplus.nl, met als onderwerp ‘vacature Functioneel Applicatiebeheerder’. Voordat je in dienst komt, vragen we je om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG).